سریال تکراری خرابی عابر بانک ها در شهر هفتکل!
- توضیحات
- منتشر شده در دوشنبه, 09 تیر 1399 00:11
- بازدید: 120
به گزارش خبرگزاری ندای هفتکل، در روزهای اخیر به صورت پیاپی دستگاههای خودپرداز بانکهای شهر هفتکل از ارائه خدمات به مشتریان عاجز و ناتوان بودهاند و البته این خرابیها تنها مختص به این ایام نبوده و در همه روزهای تعطیل در حال تکرار است.
متاسفانه سریال دنبالهدار خرابی خودپردازها (عابر بانکها) در شهرستان هفتکل هر هفته با عناوین مختلفی همراه است که عمده این عناوین: «با عرض پوزش اسکناس های موجود در دستگاه فاقد به پرداخت وجه موردنظر شما نمی باشد» است.
در روزهای اول ماه که اکثر مردم نیاز به وجه جهت خرید دارند متاسفانه میزان نارضایتی مردم شهرستان هفتکل از عملکرد برخی بانکها و خودپردازهای شدت گرفته و گلایهها و نارضایتی مردم را دو چندان کرده است.
فشارهای روحی و روانی حاکم بر افراد؛ ناشی از تاخیر در انجام کارها در برخی ادارات از یک سو و فشار کمبود پول در خودپردازها و غیرفعال بودن آنها از سوی دیگر باعث افزایش فشارها بر افراد جامعه شده است.
سریالی شدن خرابی خودپردازها یا عدم اسکناس در دستگاه برای مردم شهرستان هفتکل به یک امر روزمره مبدل گردیده به طوری که شهروندان حاضرند با پرداخت مبلغی ناچیز، پول مورد نظر خود را از کارتخوان مغازهداران بگیرند ولی سراغ خود پردازهای بانکها نروند!
جای بسی تأسف است که مدیران بانکها مدام از بانکداری پیشرفته و الکترونیک و منشور مشتری مداری سخن به میان میآورند و بنرها و تابلوهای پر زرق و برقی با همین عناوین نیز در شعب خویش نصب میکنند ولی عملاً حق و حقوق مشتری را نادیده میگیرند و اصل مشتریمداری را به وسیله خرابی خودپردازها لگدمال میکنند.
این بانکها با تبلیغات میلیاردی خود مدام در پی جذب مشتری هستند ولی غافل از اینکه با وجود این مشکلات هزینههای میلیاردی تبلیغات را بر باد خواهند داد.
مدیران خوش صحبت بانکها به جای اینکه دنبال بالا بردن امتیاز پایان ماه شعبه هستند کمی نیز به فکر دغدغههای مردم هستند یا خیر...؟
در پایان امیدواریم مدیران بانکها با اجرای تدابیر مناسب، معضلات و مشکلات خودپردازهای شعب خود را هرچه سریعتر پیگیری کنند تا زمینه بیاعتمادی مردم به بانکها دوباره جلب شود.
گزارش از: علی عوض نژاد
دیدگاهها
اما به عرض شما و مخاطبین برسانم که اگر اتفاقی پیش میاد سریعاًانعکاس ندهید عکس العملی از خودتان نشان ندهید ۱ درصد فکر کنید آن مشکلی که پیش آمده است عمدی نبود اجازه بدهید رفع مشکل نشود آن مشکلی که پیش آمده است باید با مدیر و اجرایی و خدمات آن اداره هماهنگ شود تا بتوانند رفع مشکل کنند خواهشمند است کاسه صبر تانرا بیشتر کنید ما هم از جنس شما هستیم متشکرم از ندای هفتکل
خوراکخوان (آراساس) دیدگاههای این محتوا