طراحی سایت
پنجشنبه 5 ارديبهشت 1398.

تبلیـغـات

چاپخانه

http://s5.picofile.com/file/8115543700/ad18.gif.gif

http://doctorwp.com/wp-content/uploads/2014/01/ads-120-240-11.gif

خورنا

خوز نیوز

شوشان

روناش

خبرگزاری ندای هفتکل - هفتکل ندا

۴۳ مجتمع‌ خدمات رفاهی بین راهی در نوروز فعال است

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: در حال حاضر 43 مجتمع خدمات رفاهی بین راهی فعال در استان وجود دارد که برای بیش از 640 نفر اشتغالزایی داشته است.
  محمدطلا شجاعی در جلسه آمادگی مجتمع های خدماتی و رفاهی بین راه که در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برگزار شد، اظهار کرد: هدف از برگزاری این جلسه هم اندیشی با مدیران و بهره‌برداران مجتمع‌های خدماتی رفاهی برای ارائه خدمات بهتر به مسافران نوروزی است.
 
وی در بحث ایجاد اشتغال در مجتمع‌های خدمات رفاهی افزود: در حال حاضر 43 مجتمع خدمات رفاهی بین راهی فعال در استان وجود دارد که برای بیش از 640 نفر اشتغالزایی داشته است.
 
شجاعی با بیان اینکه میزان استقبال سرمایه‌گذاران در این بخش بیش از ظرفیت محدود جاده‌ها است، عنوان کرد: در این خصوص طرح جامع مجتمع‌های خدمات رفاهی در سال 95 به تصویب کارگروه امور زیربنایی استان و شورای توسعه و برنامه‌ریزی رسید.
 
وی در ادامه افزود: بر اساس این طرح مجتمع‌ها در مناطق مورد نیازاحداث می‌شوند و هدف افزایش تعداد مجتمع‌ها بر اساس رعایت فواصل و تعیین نقاط مورد نیاز به 155 مجتمع است.
 
شجاعی اظهار کرد: برای ارائه خدمات بهینه به مسافرانف، کمیته ویژه نظارت مصوب ستاد خدمات سفر کشور در قالب اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای، اداره کل میراث فرهنگی، شرکت پخش ملی فرآورده‌های نفتی، معاونت بهداشت و درمان، ستاد اقامه نماز و اداره نظارت بر اماکن عمومی ناجا  بر فعالیت این مجتمع‌ها نظارت می‌کند.
 
وی با اشاره به آغاز نظارت کمیته کار بر فعالیت مجتمع‌ها از سال 96 گفت: بازدیدها و رفع نواقص از سال 96 تا کنون در بهبود ارائه خدمات تاثیر زیادی داشته است و مجتمع‌هایی که در اصلاح و رفع نواقص کوتاهی کنند تعطیل می‌شوند.
 
شجاعی در پایان عنوان کرد: در نظر گرفتن جایگاه سوخت یا رستوران، نمازخانه و سرویس بهداشتی به تفکیک، فروشگاه، اتاق کودک و مادر، پارکینگ و فضای سبز در مجتمع‌های خدمات رفاهی الزامی است. همچنین جهت ارتقای سطح خدمات، مناسب سازی فضا برای معلولین، نصب بنر، معرفی مدیر داخلی و درج سامانه پیام کوتاه 1000141 و 2000141 بر روی بنر جهت رسیدگی به شکایات و نظرات شهروندان در دستور کار قرار گرفته است.
مرجع / ایسنا

نوشتن دیدگاه

اوقات شرعی


انجمن جوملای ایران

پیش بینی وضعیت آب و هوا

طراحی سایت و میزبانی وب : نوین وب گستر